Calendar of events

»

Výcvik v internetovém poradenství II.

Výcvik v internetovém poradenství I. se věnuje obecným tématům internetového poradenství (definice, typologie, charakteristika služby, etika a etický kodex, zakázka, hranice a možnosti internetového poradenství, technika práce, postavení pracovníka i klienta v poradenském procesu, technické zabezpečení, pasivní poradenství), praktických tématech se věnuje internetovému poradenství ve formě e-mailové komunikace s klientem (v současnosti nejžádanější a nejrozšířenější forma internetového poradenství). Výcvik je realizován formou teoretických, praktických a zážitkových bloků. Velký prostor je věnován praktickému nácviku a reálné simulaci internetového poradenství v co nejvěrnější podobě. Kurz je určen všem, kteří s klienty pracují a komunikují prostřednictvím internetu (krizová centra, linky důvěry, poradny, …) a tem, kteří se o tuto službu zajímají: tedy mimo jiné také studentům a odborné veřejnosti všech pomáhajících profesí.
place: