»
Vzdělávací a tréninkový program: "Rozhovor - nástroj pomoci"
V průběhu tohoto dvoudenního kurzu (dříve uváděném pod názvem "Rozhovorem k řešení") se účastníci naučí základy teorie efektivní komunikace s klientem (základní principy vedení rozhovoru zaměřeného na řešení) vycházející z partnerského modelu vztahu profesionál – klient, v němž se oba (všichni) zúčastnění komplementárně doplňují při rozvíjení dialogu a spolupráce na řešení klientových potíží. V praktických komunikačních cvičeních a v modelových situacích si frekventanti ověří použitelnost, účinnost a užitečnost tohoto způsobu práce. Získané vědomosti a praktický trénink rozvíjející profesionální dovednosti nezbytné pro práci (vedení rozhovorů) s klienty umožní účastníkům účinněji provázet a podporovat klienty při hledání a uskutečňování řešení jejich problémů.
Cílová skupina:Program je určen pracovníkům pomáhajících profesí (psychiatři a lékaři ostatních oborů, psychologové, psychoterapeuti, poradci, sociální pracovníci, pedagogičtí pracovníci, pracovníci z oblasti psychosociální rehabilitace, též studenti těchto oborů).
e-mail: info@spas-praha.com