Kalendář akcí

»

Kurz: Telefonická krizová intervence a internetové poradenství (e-mail, chat a skype)

Cílová skupina: budoucí pracovníci linek důvěry, krizových center a jiných pomáhajících institucí, které komunikují s klienty telefonicky, e-mailem, chatem a skypem. Témata kurzu: Charakteristika, fáze a přístup ke krizi, typologie telefonických a elektronických kontaktů. Charakteristika vývojových období. Problematika domácího násilí, partnerských vztahů, závislostí, psychopatologie atd. Specifika a možnosti práce s klientem. Práce v týmu, kompetence pracovníka. Databáze psychosociální sítě, spolupráce s dalšími organizacemi.
místo: Pardubice

Dne 2. července 2024 se centrum EMCDDA stalo Agenturou Evropské unie pro drogy (EUDA).
Web agentury: https://www.euda.europa.eu Informační stránka o novém mandátu centra EMCDDA (agentury EUDA) je na webu EUDA k dispozici i v češtině - OTEVŘÍT Změnily se i e-mailové adresy zaměstnanců agentury, jsou nyní ve formátu jmeno.prijmeni@euda.europa.eu.