»
Výcvikový kurz telefonické intervence
Cílová skupina: začínající pracovníci na linkách důvěry, pracovníci na místech vybavených krizovým telefonem (záchranné služby, tísňové linky), všichni kteří se chtějí zdokonalit v komunikaci, studenti humanitních oborů.
Témata: problematika práce na krizovém telefonu, hovory s dětmi a dospívajícími, partnerské a rodinné vztahy, sexuální problematika a gynekologie, vývojová psychologie, psychiatrická problematika, problematika závislostí, psychosomatika, sociálně právní otázky, akutní stavy, životní ztráty, práce se starými lidmi, nemoc a smrt, sebevraždy a krize, hovory s náboženskou tématikou, duše a duchové.
Forma práce: teoretické přednášky, praktické nácviky – modelové hovory, interaktivní výcvik, sebezkušenost.
Termíny konání: 16.-18.3. (1. setkání), 13.-15.4. (2. setkání), 11.-13.5. (3. setkání), 1.-3.6.(4. setkání), 22.-24.6.2007 (5. setkání).