»
Výcvik v internetovém poradenství II.
Výcvik se věnuje klíčovým tématům z Výcviku v internetovém poradenství I., která je díky znalosti a praxi frekventantů možné dále rozvádět a věnovat se jim podrobněji. Jde především o témata etiky, zakázky a obtížných situací v internetovém poradenství. Výcvik přináší informace o vývoji v oblasti a patřičně se věnuje novým formám internetového poradenství: e-terapii a chatu.
Výcvik je určen všem zájemcům a praktikům, kteří službu internetového poradenství poskytují a chtějí svoji praxi doplnit o novou zkušenost. Je určen psychologům, sociálním pracovníkům i ostatním odborníkům a pracovníkům pomáhajících profesí z linek důvěry, pedagogicko-psychologických poraden, nízkoprahových center, internetových poraden, které se na tuto formu přímo specializují a jakýchkoli jiných pracovišť, která s klienty komunikují prostřednictvím internetu. Pro vstup do II. modulu je podmínkou absolování Výcviku v internetovém poradenství I.