Kalendář akcí

»

Kurz: Telefonická krizová intervence a internetové poradenství

Cílová skupina: budoucí pracovníci linek důvěry, krizových center a jiných pomáhajících institucí, které komunikují s klienty telefonicky, e-mailem, chatem a skypem. 1. modul. Program: - Současný stav pracovišť poskytujících telefonickou krizovou intervenci a internetové poradenství v ČR; - Charakteristika, fáze a přístup ke krizi ; - Typologie telefonických a elektronických kontaktů - e-maily, chat a skype; - Seznámení s charakteristikami vývojových období ( dětství, dospělost, stáří... ); - Seznámení s problematikou domácího násilí, manželských a partnerských vztahů, závislostí, psychopatologie atd.; - Specifika a možnosti práce s klientem telefonem a elektronicky ( e-mailem, chatem a skypem); - Práce v týmu, kompetence pracovníka; - Databáze psychosociální sítě, spolupráce s dalšími organizacemi; - Etika telefonického a elektronického kontaktu s klientem; - Interaktivní nácvik hovorů, e-mailů, chatu a skypu; - Sebezkušenostní techniky; - Supervize a intervize.
místo: