Kalendář akcí

»

Kurz: Telefon v sociální práci

Cílová skupina: pracovníci pomáhajících institucí, které komunikují s klienty. Témata kurzu: Současný stav pracovišť poskytujících telefonickou krizovou intervenci v ČR, charakteristika, fáze a přístup ke krizi, typologie hovorů, specifika a možnosti práce s klientem, zakázka klienta, kompetence pracovníka krizového telefonu, technika vedení hovoru, obtížné hovory, etika telefonického kontaktu s klientem, simulace interaktivního telefonického kontaktu s klientem, supervize a intervize.
místo:

Dne 2. července 2024 se centrum EMCDDA stalo Agenturou Evropské unie pro drogy (EUDA).
Web agentury: https://www.euda.europa.eu Informační stránka o novém mandátu centra EMCDDA (agentury EUDA) je na webu EUDA k dispozici i v češtině - OTEVŘÍT Změnily se i e-mailové adresy zaměstnanců agentury, jsou nyní ve formátu jmeno.prijmeni@euda.europa.eu.